Søknadsskjema internbytte

Dette skjemaet er for dere som allerede eier båtplass i Vallø småbåthavn. Eier du ikke plass på Vallø er dette skjema ikke for deg. Les artikkelen som omhandler ventelistene på sidene våre. Fyll inn alle felter for å søke om oppgradering av båtplass i Vallø Båtforening. Du som søker blir satt inn på venteliste med den datoen du meldte inn behovet. Det er ikke gebyr for internsøkna og kan bare søke på 1 plasstype. Alle behandles i kronologisk rekkefølge. Du må i tillegg betale et ventelistegebyr pr. år frem til du får større båtplass.
-Eier du 2 plasser kan du bare søke deg oppover i størrelse på den ene plassen. Styrets oppfatning av føringene fra Tønsberg Kommune er 1 båtplass pr person. Eier du en type1 og type3 kan du bare søke den største plassen oppover til feks type4. Type1 plassen vil aldri kunne oppgraderes.

Kun til informasjon: 6er plasser har aldri vært omsatt i foreningen etter 1976, så vi anbefaler ikke å sette seg på liste for 6er.

Hvis du bor på utsiden av Tønsberg er det i praksis ikke noe poeng å søke på større plass. Se hjemmesidene våre som omhandler båtplasser. Har du spørsmål angående venteliste så bruker du epostadresse: venteliste@vallobaatforening.no

Vennligst fyll inn alle påkrevde felter

Bilder fra Tjøme

Bilder fra tjomebilder.no