Husk at for å gå båtvakt må du regne med å gå ca 12-14 km i løpet av natten. Har du ikke fysikk til dette må du leie deg erstatter. Ta kontakt med Havnekontoret. Vaktbrevet med mer informasjon sendes pr epost

Her er link til Vaktlister 2024
(Klikk på teksten)

Vaktlister 2024

Her ligger vaktlistene for 2024 i PDF format. Legg merke til følgende:

• Er du plasseier på Pir22, så heter piren din Pir22 og plassen din f.eks 13

• 1 vakt pr plass. Eier du flere plasser må du gå vakt for hver plass.

Dette er basert på hvordan vi administrerer plasser og eiere. Manglende oppmøte på vakt medfører et gebyr på 2500,-.

Nytt fra og med årsmøte 2024 er at eierne skal gå vakt.

Datoen du er satt opp med er fast og kan ikke endres. Vi har tidligere år hatt en god del misforståelser med bytter som går galt (og alle skylder på alle), derfor er denne endringen styrevedtatt fra 2023. Kan du ikke gå vakt selv må du få en venn/barn (må være over 18 år og snakke skandinavisk), kanskje du kjenner andre i havna eller leie en til å gå for deg. Ansvaret er uansett ditt som plasseier. Send epost til post@vallobaatforening.no så får du kontakt detaljer til en eventuell stedfortreder.

mvh
Vallø båtforening