Søknad om fremleie/sommer plass

Søknad om fremleieplass (sommerplass) sommeren 2022 i Vallø Småbåthavn.Dette skjemaet fylles ut og ved å trykke SEND SØKNAD havner det til Havnekontoret, samt at du får en epost som bekreftelse og kopi. Fordeling av leieplasser skjer FRA ca. 1  pril. Du vil bli kontaktet pr. telefon, epost. eller brev. Det er ikke nødvendig å ta kontakt før midten av april. Fremleien gjelder frem til 01.10.23

Alle data på båten din skal fylles ut korrekt.

Når det gjelder lengde på båten så skal den maksimale lengden(LOA-mål) oppgis inkludert eventuell badeplattform, jolle i davitter, baugspyd, påhengsmotor, nebb etc. Vi gjør oppmerksom på at ved feil oppgitte mål vil båt bli beordret flyttet ut av havna/tatt opp selv om det er midt i sesongen uten tilbakebetaling av sommeravgift.

Fremleien gjelder frem til 01.10.2023. Vallø Båtforening har innført ansiennitetsprinsipp. Har du leid båtplass i Vallø Båtforening i sesongene 2007 - 2020 får du ansiennitet for disse årene og dermed en fordel ved årets fordeling.
Vennligst fyll inn alle påkrevde felter

Bilde fra Vallø småbåthavn

Om våre websider

Vallø båtforening sine websider er bygget med Helix Ultimate & SP Page Builder Pro.

Vallø værvarsel

Few Clouds