Dette skjema er for dere som søker for sent for 2024, men allikevel ønsker å søke. Disse legges i en kø etter det første 500 som søkte innenfor fristen. Vi anbefaler en PC når du fyller ut skjema. Dette skjemaet ligger ute til 15 mars.

Søknad om fremleie/sommer plass

Søknad om fremleieplass (sommerplass) sommeren 2024 i Vallø Småbåthavn.Dette skjemaet fylles ut og ved å trykke SEND SØKNAD havner det til Havnekontoret, samt at du får en epost som bekreftelse og kopi. Fordeling av leieplasser skjer FRA ca. 1 april. Du vil bli kontaktet pr. telefon eller epost. Det er ikke nødvendig å ta kontakt før midten av april.

Vi anbefaler PC når du fyller ut. Fremleien gjelder frem til 15.11.2024

En siste ting: Dette skjemaet blir sortert av datamaskiner. Hvis du for eksempel ikke skriver antall år ansiennitet i feltet for ansiennitet settes ansiennitet til 0 uavhengig av hva du skriver i tekstfeltet.Skriver du antall fot istedenfor cm, sortes du bort og det er ikke mulig å gjøre det om. Når tildeling er gjort er det ingen mulighet for å gjøre det om.

Vennligst fyll inn alle påkrevde felter

Bilde fra Vallø småbåthavn

Alle data på båten din skal fylles ut korrekt.

Når det gjelder lengde på båten så skal den maksimale lengden(LOA-mål) oppgis inkludert eventuell badeplattform, jolle i davitter, baugspyd, påhengsmotor, nebb etc. Vi gjør oppmerksom på at ved feil oppgitte mål vil båt bli beordret flyttet ut av havna/tatt opp selv om det er midt i sesongen uten tilbakebetaling av sommeravgift.

Fremleien/sommerplass gjelder frem til 15.11.2024. Vallø Båtforening har innført ansiennitetsprinsipp. Har du leid båtplass i Vallø Båtforening i sesongene 2007 - 2020 får du ansiennitet for disse årene og dermed en fordel ved årets fordeling.

Few Clouds

Few Clouds